torsdag, mars 30, 2006

Syk og bakketest

Da treningen og formen endelig føltes bra kom sykdommen...
Kjente meg litt tung og trøtt i slutten av forrige uke, og på mandag måtte jeg kutte ned på intervall økta. Siden da har jeg gått rundt med rennende nese og sår hals, og holdt meg borte fra all trening.
Da det i dag var det bakketest fra Vindern til Tryvann som stod på planen for BSK, og jeg ikke kan trene, stilte jeg som sekundant og fotograf sammen med Christian. Anders var første mann opp på imponerende 31.39, etterpå kom Vidar på 33.19, og Øystein og Ulf på 33.40 og 33.42. Syntes det var bra innsats og mye bra løping. Dette lover bra for sesongen og ikke minst Tiomila som virkelig nærmer seg nå! Bilder fra testen kan dere se i mitt fotoalbum i linken til høyre.
Jeg begynner heldigvis å bli frisk nå, og skal begynne å trene igjen i morgen. Føler ingen panikk med noen dager uten trening. Blir mye reising, løp og trening fremover, så det kan være godt å gå inn i en slik periode med overskudd.