tirsdag, juli 04, 2006

Tur de Beitostølen

Til helgen er det klart for Tur de Beitostølen. Det er et terrengritt med en 6 km prolog med enkeltstart på fredagen, og 70 km fellesstart på lørdagen.
Jeg har fått med meg Vidar og Bent Olav Aamodt, og tror det kommer til å bli en fin helg med flott natur og en del slit:-) Akkurat nå så er jeg forkjølet, men merker at det begynner å bli bedre og håper jeg blir klar til prologen til fredag. Har fått trent noen gode sykkelturer i det siste, men kanskje ikke så mye som jeg hadde ønsket da jeg også var syk i begynnelsen av forrige uke. Mr Beitostølen Erik Østli har ordnet super overnatting for oss så dette kommer uansett til å bli gøy. Kommer med rapport fra rittet over helgen.

3 Comments:

At 11:31 a.m., Anonymous Anonym said...

SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK
SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK
SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK
SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK


liten periode frisk

SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK
SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK
SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK
SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK
SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK
SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK
SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK
SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK
SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK SYK


Story of your life:-) hihi

 
At 8:36 a.m., Blogger Dag Solberg said...

Ja, har vært mye syk i det siste...uvanlig for meg å være. Både magesyka og forkjølelse rett etter hverandre.
Kommer til å prøve meg på prologen i dag å se hvordan det vil fungere, men er ikke helt optimistisk etter at jeg prøvde meg en tur på sykkelen i går. Det føltes ikke helt bra ennå :-(

 
At 7:12 p.m., Anonymous Anonym said...

Se hjemmesiden www.turdebeitostolen.no i år også skirenn!!!

 

Legg inn en kommentar

<< Home